czwartek, 12 lipca 2012

               Czytałem sobie dzisiaj dość popularna gazetę z programem telewizyjnym i na ostatnich stronach zobaczyłem jakby poradnik dla facetów zatytułowany ,, Męskie grzechy".  Jest w nim wiele porad, które dla mnie są oczywiste np. nie nosimy skarpetek do sandałów, albo dbamy o stopy i dłonie , używamy antyperspirantów itp.  Więc dla mnie to żaden poradnik. 

                Przeraził mnie jednak fakt, że istnieją mężczyźni dla których ten poradnik powstał. I zadaję sobie pytanie Czy na prawdę istnieją faceci którzy się nie myją?? Nie  zmieniają bielizny?? 
No ja Was proszę mamy 21 wiek !!! I chyba każdy wie, że o higienę i o swoje ciało się dba. Nie mówię już o jakiś wyszukanych zabiegach w SPA , czy ubieraniu się z panującymi trendami bo nie każdy ma do tego smykałkę i czas. Ale każdego stać na codzienny prysznic, użycie antyperspirantu , zmianę bielizny. Wiem, że facet musi być męski, ale dbanie o siebie nie odbiera nam owej męskości. Drodzy Panowie sami pomyślcie, czy Wy bylibyście zainteresowani  zaniedbanymi kobietami ?? Jestem pewien, że NIE. Tak samo  kobiety nie szukają już zarośniętych, brudnych i cuchnących samców walczących o pożywienie. Te czasy już dawno minęły i  nie wrócą. Teraz to co czyste i pachnące jest atrakcyjne. 

Mój mały apel do facetów :

 Poświęćcie kilkanaście  minut rano, wieczorem,  i może też po południu (jak zajdzie taka potrzeba)  na zadbanie o siebie i o higienę osobistą  !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz