czwartek, 28 lipca 2016

Saal Digital część Pierwsza


         Ostatnio zacząłem co raz intensywniej zastanawiać się nad przekształceniem swojej pasji w zawód. Zdaję sobie sprawę, że wielu jest ,,fotografów" którzy myślą że potrafią i na tym wszystko się kończy. Rynek jest też zaopatrzony w takich którzy wiedzą jak to się robi żeby zarobić i wychodzi im to świetnie. A ja? Bez szkoły, sprzętu, ale może  z odrobiną talentu ?
Cholernie boję się zacząć, podobno pierwsze kroki są najgorsze i najtrudniejsze. W moim przypadku najtrudniej było się zmotywować i spojrzeć na moje prace pozytywnie. Nie udałoby mi się to gdyby nie moja cudowna dziewczyna, która we mnie wierzy (ale nie ślepo) i potrafi wytknąć mi błędy, czy też spojrzeć okiem kobiety na estetykę zdjęć.
Ale wracając do myśli przewodniej tego wpisu. Zacząłem interesować się firmami którym mógłbym zlecać tworzenie albumów. Wiadomo zrobienie dobrych zdjeć to jedno, a pokazanie ich później w albumie to drugi nie mniej ważny punkt. Tak więc po kilku noc zarwanych na przeglądaniu internetów odkryłem stronę  http://www.saal-digital.pl, wydawali się strzałem w dziesiątkę, opinie o ich produktach i jakości wykonania idealnie odpowiadały moim potrzebom. Jednak człowiek to takie stworzenie że póki nie przekona się sam to nie uwierzy. Długo myślałem czy zainwestować i podesłać SaalDigital jeden album do wykonania. Oczywiście moje niezdecydowanie działało zawsze na niekorzyść - nie tym razem. Znalazłem w gdzieś w sieci post w którym to Saal zbierało chętnych do przetestowania ich Produktów.
Wysłałem zgłoszeni, po kilku dniach otrzymałem pozytywnego maila i otrzymałem kod rabatowy na 200 złotych! Lepiej być nie może- pomyślałem i do razy zacząłem projektować album. W końcu przechodzimy do sedna. Aplikacji którą pobrałem na komputer jest intuicyjna a schematy albumów pozwalają znaleźć każdemu coś dla siebie. Wystarczył jeden wieczór żebym stworzył 26 stronicowy album A4. Wiedziałem że dla mnie będzie to albym testowy więc wrzuciłem do niego zdjęcia krajobrazów, lepszej i gorszej jakość, te z filtrami i naturalne. Przecież musze zobaczyć jak będzie wyglądać każde zdjęcie na rozkładówce.
Przez cały proces tworzenia jak i korespondencji mailowej z firmą przeszedłem gładko i sprawnie a to wielki plus dla nich! Jak namacalny afekt mojej pracy będzie równie dobry to już mam swojego wykonawcę.
Jedynym minusem o jakim muszę wspomnieć jej system płatności. Za produkt nie zapłacimy przelewem czy też przy odbiorze. Mamy dwie opcje
1.PayPal
2. płatność kartą
Niby szczegół ale dla niektórych może być istotny.

W tym momencie jestem w trakcie oczekiwania na mój album. jak tylko wpadnie w moje ręce zdam wam dokładną relacje i wrzucę zdjęcia.
Poniżej wklejam link to podglądu moich wypocin ;)

https://www.saal-digital.pl/service/share-order/?DbbRLfEUWI0epIkAidDyQaIYGmK0IqeW4d7kpNrO



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz