poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Nowe życie!

Zaczynam zupełnie nowe cudowne życie!

Praca w Emsflower może nie znalazła się na mojej liście wymarzonych prac, jednak jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma! 

Ludzie tutaj są po prostu niesamowici 
Poznałem, genialnego człowieka! Robert, humanista z którym można toczyć piękne, długie i przede wszystkim mądre rozmowy! 
Złapaliśmy dobry kontakt od pierwszej chwili! Przez kilka godzin gadalismy o takich rzeczach, o których z moimi znajomymi w życiu bym nie pogadał 
Stwierdzam że tego mi właśnie było trzeba!
Druga osoba jest Olka, dziewczyna która jest najwieksza niespodzianka. Nie myślałem ze spotkam osobę która bedzie tak do mnie podobna! Z cała odpowiedzialnością stwierdzam ze to moja bratnia dusza 
Nie wiem czy Ona czuje to samo, mam nadzieje ze chociaz w jakimś stopniu tak
Chce z nią przebywać, chce z nią gadać , śmiać sie i tez płakać 
Przytulic ja ( choć na to jeszcze nie miałem odwagi) 
Cudowna, Piekna istota z. Jakże zjawiskowym charakterem 
Niedługo wyjeżdża, co jest dla mnie czymś nierealnym. Nie wyobrażam sobie jej teraz stracić.

Mam nadzieję że cała znajomości jak i moje nowe życie potoczy się taką drogą jak teraz.

A teraz trochę o pracy. 
Dziś pierwszy dzień, czyli 8 godzin pracy. Ciężkiej ?? Nie wydaje mi się. Zrywam ogórki, pakuje je albo coś sprzątam
Grunt, że płacą i że będzie mnie stać na iP 6 ;D



Trzymajcie się!

Californication 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz