poniedziałek, 13 października 2014

Dzielę się radością!

Kochani ! Zakochałem się! I powiem więcej, zakochałem się ze wzajemnością!

Tak! Moja nowa miłość to iPhone 6 Plus :) 
Pokochałem od pierwszego dotyku! Działa nieziemsko dobrze, zdjęcia powalającej jakości. Szybki aparat ze stabilizatorem zupełnie mnie zniszczył. 
Space Grey to idealny kolor przynajmniej dla mnie 
Duży rozmiar który przerażał mnie na początku teraz jest wielkim plusem! W mojej dużej łapie leży idealnie 

A tak teraz juz odchodzimy od tematy urządzeń i nowych miłości 
Frankfurt ciagle deszczowy i pochmurny. Czasami mogę ujrzeć przebłyski słońca i wtedy szybko parze kawę i biegnę na balkon z książka albo z MacBook'iem pisać książkę. 
W planach mam jeszcze zwiedzanie parlamentu który został wybudowany u użytkowany grubo przed 1900 rokiem 
Drugi punkt zwiedzania to najwyższy jak na razie punkt widokowy we Frakfurcie
Znajduje sie na wieżowcu Main Tower i wysokosci 200 metrów. Wyobrażacie sobie jakie będę mógł porobić z tamtąd zdjęcia ??? 
Oczywiście podzielę sie nimi na blogu 
A teraz uciekam do lektury bo pojawiło sie słońce. Dzisiaj towarzyszy mi Ewa Bem i złote przeboje 
See ya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz