środa, 30 października 2013

Krótko-długa przerwa w pisaniu i o tym co może się zmienić

Witam witam!

Trochę się nie odzywałem przez totalny brak czasu. Prywatne sprawy moje jak i pomoc innym  lekko pozmieniały mi mój grafik i nie miałem czasu pokazywać się na blogu. Ale nie żałuję,  warto  było zająć się czym totalnie innym . 
  To by było na tyle wyjaśnień i usprawiedliwiania się, bo po co i tak Was to  nie interesuje.

A teraz z newsy. Dostałem propozycję zamieszkania w Londynie !  OD stycznia czeka tam na mnie miejsce w mieszkaniu. Genialna sprawa! Chyba od zawsze o tym marzyłem. Teraz tylko się zdecydować spakować, lekko podszkolić język i już!

LONDYN 


Czyż to miasto nie jest cudowne i genialne ?! JEST! Zakochałem się w Nim dawno temu bo czy może być coś piękniejszego jak Anglia - Londyn - Londyn nocą??? Chyba nie.  Może za niedługo będzie to dla mnie codzienność. Okaże się 





See Ya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz