sobota, 12 października 2013

Ponownie Pedofilia, bo nie można przejść obok tego obojętnie

Obiecałem sobie że raz zakończony temat na tym blogu nie będzie powtarzany. Jednak muszę zrobić wyjątek. Pedofilia księży! Ten temat huczy każdemu z Nas w głowach od kilku dni. Wiadomości gazety. W każdym, jakimkolwiek masowym przekaźniku informacji znajdziemy o tym wstawkę.  
Ja pisałem o tym kilka postów niżej, ale dziisja trafiłem na coś co nie mieści mi się w głowie.

Namiętność!!! Ja się pytam czym są ludzie którzy tak twierdzą?? Kpią i potępiają homoseksualistów !zabraniają In Vitro ! Ale popierają księży  pedofilów nazywając ich chore psychiczne brutalne niereformowalne zboczenie ,, NAMIĘTNOŚCIĄ"  
I to ma być kościół? portal do rozmowy z bogiem ? Aż boję pomyśleć co jeszcze usłyszymy? Że jezus też był pedofilem ? albo kampanie promującą pedofilię ? 
Nie przyznaję się do takiej polski do takiego kościoła 


see ya 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz