piątek, 25 kwietnia 2014

III wojna Światowa a tv a ja nie wiem jak spakować moje gadżety

25 kwietnia 2014 roku (piątek) 

Media dudnią o Rosji i III wojnie światowej mam na to wyjebane 

Druga (podobno istotną rzeczą) jest wyniesienie jana pawła II do grona świętych. To też mnie jakoś nie pociąga. No bo co? Fajnie że go doceniają, był wielkim człowiekiem, ale to całe zamieszanie. Miliony ludzi stojących na placu św P..... i czekających na mszę ? No ja Was proszę, nie lepiej usiąść i zobaczyć to wszystko w tv :P 
 
Ale koniec o tych bzdurach. Mam ważniejszy problem. No bo jak spakować konsole lapka, cyfrówkę, i ubrania  do jednej torby ?? Kurwa to niemożliwe! Jutro jeszcze odwiedzam najlepsza ekipę w tym wszechświecie ( czytajcie Avans Olesno) później trip do Opola , a w niedzielę trip do Frankfurtu. Ciesze się jak dziecko i mam nadzieje, że wszystko wypali po mojej myśli

Trzymajcie kciuki 

Odezwę się niebawem 

Californication 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz