środa, 23 kwietnia 2014

Praca maturalna, nuda bez nudy ah

Święta święta i po świętach ! Wracam do rzeczywistości, która podoba mi się o niebo lepiej niż jakieś tam pseudo katolickie święta. Rodzinka się rozjechała ( choć tego żałuję ), i teraz znowu cisza, spokój, wręcz nuda. Na horyzoncie pojawiła się możliwość wyjazdu do Frankfurtu razem z moją chrzestną. Nie powiem, bardzo kusząca propozycja, z której w miarę możliwości skorzystam. A teraz czeka mnie rozprawka z ,,Panem Tadeuszem" ,,Nad Niemnem" i ,,Dziady"  i konspekt pracy maturalnej! Kocham polski i z dziką ochotą pomogę mojej znajomej, jednak patrzę na kalendarz i jeśli zdecyduję się na wyjazd zostało mi kilka dni do ogarnięcia tej pracy!

Dam radę ?! Kurwa, pewnie że dam!!


I to było by na tyle newsów z mojego jakże żałosnego życia

trzymajcie się

see ya

Californication

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz