sobota, 5 kwietnia 2014

Dlaczego w Polsce możesz stracić pracę! Co działo się u mnie podczas mojej nieobecności? Bycie singlem z wyboru

Kurcze dawno mnie tutaj nie było! Praca, dziewczyna nie miałem czasu na internety. W dodatku mój laptop uległ zniszczeniu, odłączyli mi neta. Mówię Wam gorzej być nie mogło 

Teraz już wychodzę niby na prostą co prawda straciłem pracę,  i co najbardziej mnie wkurwia to fakt, że zwolnili mnie nie dlatego bo źle wykonywałem pracę a dlatego, że noszę trampki, mam tunel w uchu, i wyglądam na człowieka palącego zioło! Tak Tak moi drodzy witamy w Polsce, kraju gdzie dobre wyniki w pracy nie gwarantują zupełnie niczego! Jeśli chcecie mieć pracę to nie bądźcie indywidualistami! 


Eliminacja Indywidualistów !


 Dla Ciebie to tylko styl  jaki lubisz. Dla Twojego pracodawcy, to koronny powód, żeby Cię zwolnić !




Druga istotna zmiana to zmiana mojego stanu z singiel na zajęty i po chwili z zajęty na singiel :) Taka szybka rozgrywka. Czy żałuję ? Nie, nie żałuję bo przez kilka miesięcy byłem na prawdę szczęśliwym człowiekiem, ale teraz wiem, że ja nie jestem stworzony do bycia szczęśliwym. Powoli do tego przywykam i nie jest mi z tym strasznie źle! Jedynie czego mi szkoda, to mojej byłej dziewczyny bo ja ją chyba dalej kocham ona mnie też ( przynajmniej tak mówi) ale nie chce jej krzywdzić, a sam nie jestem przygotowany na krzywdę! 







No i teraz najlepsze czym chce się pochwalić! :) Dzisiejsze wpisy powstają na moim nowym dziecku! 
MacBook Pro ! To mój nowy dobytek. ponad 13 cali pięknego obrazu, 12 GB RAM, 750 GB dysku! Toż to fajny kombajn!! :D 

Do tego iPhone 4 16 GB 

i W końcu udało mi się spełnić moje marzenia o Apple! Mam, używam i nie zamieniłbym ich na nic innego! 


Teraz już kończę i obiecuje pojawiać się częściej :) 

Trzymajcie się 

See ya 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz