sobota, 26 kwietnia 2014

Upadłość Avans, czyli jak postrzega to były pracownik.

Zauważyliście już po moich wpisach, że wspominam tutaj tylko o rzeczach, której mnie dotykają bądź potrafię się w jakiś sposób do Nich ustosunkować 
W tym przypadku chodzi o firmę w której zacząłem pracować w grudniu ubiegłego roku. 
Staż pracy niewielki, zwolniony za indywidualność choć co niektórzy tłumaczą, że za przeglądania stron internetowych, i olewaniu swoich obowiązków. Ja wiem jak było, ludzi którzy ze mną pracowali tez to wiedzą, więc nie będę tutaj sypał jakimiś usprawiedliwieniami bo to po prostu nie jest w stylu Californication 

Dotknąć chcę sprawy innej. Tak jak w temacie, Domex ogłosił a właściwie stara się o ogłoszenie upadłości. Dobrze czy źle? Nie mnie to oceniać. Ja mogę tylko powiedzieć tyle, że gdyby nie ludzie z którymi mogłem pracować, uważałbym tą robotę za chujową. Miliony dziwnych rozkazów, nakazów, wizji oderwanych od rzeczywistości czy wymagań na miarę wielkiej metropolii. Może i nie jestem człowiekiem z dwoma doktoratami najlepszych uczelni, nie jestem też człowiekiem szczególnie normalnym ( o ile możemy w jakiś sposób zdefiniować normalność ). Jednak zdawałem sobie sprawę z tego, że drogę którą wybrali moi szefowie, zwierzchnicy była błędna... 
Polityka tej firmy i jej rozwój zakończył się w odległych czasach PRL i zupełnie nie szedł do przodu. Oprócz wydawania nowej, ,,lepszej" aktualizacji księgi standardów,  regularnego utrudniania pracy handlowcom i kierownikowi poprzez jakieś durne maile, nic się nie zmieniło od czasu polityki Polski Ludowej. 

Z takim nikłym, nawet powiedziałbym zerowym patrzeniu na przyszłość i śledzeniu teraźniejszości A..... nie mógł dalej toczyć swojej egzystencji na polskim rynku. 

To jedynie moje zdanie! Zwykłego, byłego handlowca, który mógł zakosztować głupoty ludzi na wyższych stanowiskach w tej firmie. 
Nie wyrażam opinii grupy tylko pojedynczego osobnika. 

Poniżej umieszczę adres strony, na której opisano proceder ogłaszania upadłości przez firmę Domex. Poczytajcie, zwróćcie też uwagę na komentarze. Niektóre z Nich są na prawdę godne uwagi i bardzo sensowne. 

PS; Dzięki utracie pracy straciłem nie tylko stały dochód miesięczny ale także dziewczynę... Dziękuje 



Californication_store 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz