środa, 16 kwietnia 2014

Święta - czyli jak dobry haj przez 2000 lat daje wielkie zyski

Zbliżają się święta cudowny czas - Bazinga ! 

Może większość z Was ogarnia ten cały szał, niestety nie ja.
Ludzie głupieją bo idzie Wielkanoc, Wielki Tydzień niczym nie różniący się od tych innych, które przeżywamy w ciągu roku. Parcie na porządki

Slogan ,, umyjcie okna i podłogi dla jezusa " przyświeca każdej rodzinie, bo w każdej znajdzie się osoba, która musi posprzątać dom na święta
Ja mam na to wyjebane! Miną tak samo szybko jak przyszły. Jedyny plus tego wszystkiego to zjazd rodzinki z która zawsze czekają mnie miłe chwile.
Zapowiedziane picie z kuzynostwem + spacery + zdjęcia ( w końcu będę mógł przetestować moją lustrzankę) Minusy. Ah jest ich wiele. Największy, stwarza kościół. Parcie na spowiedź jest ogromna. Nawet ja, pijak, palacz i seksoholik zostałem zmuszony do odbycia spowiedzi. Zrobiłem to w sposób niestandardowy. Postałem w ogromnej kolejce do konfesjonału ( gorzej niż na wielkiej wyprzedaży w C&A czy Zara ), ale do spowiedzi nie dotarłem. Nie widzie głębszego sensu w opowiadaniu facetowi o tym co robię, facetowi w kiecce. Fakt uwielbiam Coco Chanel i jej małą czarną ale księża wyglądają w niej głupio. Zastanawiam się jak instytucja taka jak kościół, przekonała miliony ludzi,że wygadanie staremu facetowi swoich sekretów doprowadzi ich do zbawienia! Same ,,grzechy" strasznie mnie bawią! Czy to że sobie zapalę zioło w domowym zakątku albo doprowadzę do orgazmu jakąś pannę jest grzechem ?? Przecież w obu przypadkach daje szczęście :)
Powinno być to prostsze. Zabiłeś - to jeb na stos i tyle.

Zauważyliście jak ludzie wierzący próbują grać świętych w okresie wielkiej nocy ? Większego kabaretu nie widziałem. Uważają na słowa i czyny. Są tak uprzejmi dla drugiej osoby, że wywołuje to u mnie odruch wymiotny!
I to zamieszanie kiedy przychodzi iść do kościoła a nie mamy 5 zł do koszyczka, czy jak to się tam nazywa.
Nie wrzucam kasy do tego czegoś już od bardzo długiego czasu i powiem Wam, że uzbierałem na dwie gry do PS3 :D

Mogę śmiało powiedzieć, że dał mi je jezus a właściwie jego kasa!

Jeśli obchodzicie tak pokryklane święta to Wam współczuję
Jeśli podchodzicie do nich na luzie jak ja to Wam gratuluje
Jeśli macie na nie wyjebane to też jesteście zajebiści !

Ave jezusie który z martwych powstałeś. Kurwa jak bardzo trzeba być zjaranym , żeby wymyślić tak odjechaną historię ???

Chciałbym mieć ten towar co Janek Łukasz i dwóch innych

See ya

Californication

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz