wtorek, 8 kwietnia 2014

Wyzwania.... Czyli jak przeglądać Facebook'a żeby nie natknąć się na to GÓWNO !

Już kiedyś pisałem tutaj o pladze dziwnych, pokryklanych akcji na fajsie.  Wspominałem też o tym że Twitter powoli zwycięża nad Facebook'iem no i chyba wykrakałem! :)

Jeśli przeczytacie ten tekst i stwierdzicie, że na Waszej ,,ścianie" nie występują takie zjawiska to zaiste jesteście szczęściarzami! Większość z  Nas jednak codziennie przeglądając aktualności na fb musi przewijać się przez multum zdjęć Swoich znajomych z czasów kiedy nie potrafili wyraźnie mówić bo brakowało im zębów, albo gorzej z czasów kiedy jeszcze ,,robili pod siebie". Tak Tak  drodzy przyjaciele, kolejna plaga na fejsie nosi nazwę WYZWANIE i jest gównem! 

Dzisiaj z ciekawości przeliczyłem ile takiego chłamu wylądowało na mojej ścianie przez pół dnia. Na moją małą grupkę znajomych i pokaźną liczbę stron z inf. które polubiłem owo wyzwanie pojawiało się u mnie 48 razy.... 48 postów których sens jest dla mnie niezrozumiały bo po jakiego ciula wrzucać na fb nasze, często kompromitujące Nas fotki z lat dziecięcych ????

Może Wy macie na to jakaś teorię bo dla mnie to jest po prostu GÓWNO które skłania mnie do powolnego unicestwiania mojego profilu na fb i zupełnego przeniesienia się na Twittera 

Dzięki 
See ya 

Californication 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz